czwartek, 7 kwietnia 2016

Witajcie!

Założyłam tego bloga, bo... w sumie sama nie wiem, chyba z nudów. Ale nie chcę by był on tak na chwilę. Chciałabym prowadzić go systematycznie, ale czy mi się uda.. kto wie :) to się dopiero okaże :)
Na tym blogu będę opisywać swoje codzienne życie, czyli tak jak w nazwie bloga "Zwykłe życie zwykłej nastolatki". Może ktoś go będzie czytał, może nie, wszystko w swoim czasie.
Tak w ogóle mam 16 lat. Nie chcę się na razie przedstawiać, bo różnie to bywa, więc po prostu będę Misia :) Może kiedyś się przedstawię.
Jestem w 3 klasie gimnazjum i już za niecałe dwa tygodnie piszę egzaminy, więc dużo przygotowań. Aktualnie sobie choruję i siedzę w domu, nic ciekawego. Na podwórku taka ładna pogoda, a ja zamknięta w czterech ścianach :(  Miejmy nadzieję, że choroba szybko minie i będę mogła spędzać więcej czasu na podwórku :)
Jak na razie to chyba tyle. Z czasem dowiecie się o mnie więcej :)
Życzę wam miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz